Nieruchomości – zakup i urzadzenie
Na co zwracac uwage przy zakupie mieszkania…

Budownictwo i architektura : Finaliści ogłoszeni w konkursie Open Architecture / Architecture for Humanity

Posted in Uncategorized  by admin
September 7th, 2018

Po 6 miesiącach i 4 rundach przysięgłych, Architecture for Humanity, organizacji charytatywnej, która poszukuje rozwiązań architektonicznych do kryzysu humanitarnego i oferuje profesjonalne usługi projektowania potrzebującym społecznościom, właśnie uznała ośmiu finalistów zespołu w konkursie Open Architect Challenge 2009: Classrooms.
W konkursie wzięło udział 10 000 architektów, nauczycieli i studentów, którzy wspólnie opracowali projekty dla ponad 500 szkół w 65 krajach.
Inicjatywa ta zaprosiła społeczność architektów, projektantów i inżynierów do bezpośredniej współpracy ze studentami i nauczycielami, aby przemyśleć klasę przyszłości.
Projektanci biorący udział w konkursie otrzymali prosty mandat: współpracować z prawdziwymi uczniami w prawdziwych szkołach w swojej społeczności, aby opracować prawdziwe rozwiązania.
wyjaśnił Cameron Sinclair, współzałożyciel Architecture for Humanity i tej konkurencji.
Wśród finalistów znajdą się: Adaptable Hillside Classroom autorstwa Feildena Clegga Bradleya Studios & Architecture for Humanity w Wielkiej Brytanii, Bamboowood School autorstwa Petra Kostnera, Martiny Sobotkovej, Sony Huberovej, Classroom for the Saltpan Community przez Fundację Spójności: Rajesh Kapoor, Prashant Solanky, Bharat Karamchandani, Kiran Vaghela , Szkoła Społeczności Teton Valley według Sekcji Eight Design, Zrównoważona klasa społeczna według Gifforda, Dom w drewnie przez zbudowanie, LLC / Northwestern University Dom rozliczeń, Justified Architecture w krajobrazie transformacji przez Arquitecturę Justa: Wolfgang Timmer, Fabiola Uribe, T Luke Young i Niewyraźna klasa autorstwa Genslera.
Chcielibyśmy pogratulować nie tylko ośmiu finalistów, ale wszystkim uczestnikom, którzy poświęcili swój czas, wysiłek i umiejętności projektowe z tak ważnej przyczyny.
Opisy projektów i zdjęcia ośmiu finalistów po przerwie.
Adaptable Hillside Classroom została zaprojektowana dla szkoły zawodowej Lake Bunyonyi Christian Community, szkoły z internatem w pobliżu Rwandy, która jest finansowana ze środków siostrzanej organizacji charytatywnej Lake Bunyonyi Development Company.
Szkoła potrzebowała więcej sal lekcyjnych i przestrzeni do wielokrotnego wykorzystania, aby pomieścić rosnącą liczbę uczniów.
Konstrukcja klasowa zawiera rozwinięty plan z otwieranymi ścianami bocznymi, które umożliwiają wykorzystanie przestrzeni jako dużej przestrzeni montażowej lub eventowej.
Nowa przestrzeń podąża zboczem wzgórza, aby zmniejszyć ilość wykopów.
Poziomy są rozłożone, tworząc różne poziomy ustawione pod kątem w planie, a zewnętrzne ściany otwierają się na zakrytą przestrzeń zewnętrzną zwróconą do wewnątrz, tworząc naturalną przestrzeń gromadzenia.
Spośród wszystkich lokalnych szkół w dystrykcie Kavre, Antarastriya Yuba Barsais ma największy potencjał, aby zostać rozszerzonym na pełną szkołę podstawową i ponadpodstawową o znaczącym wpływie na poziom i dostępność edukacji.
Dla szkoły Bamboowood jedną z głównych zachęt było skoncentrowanie się na lokalnych zasobach, aby podnieść świadomość społeczności na temat zalet tradycyjnej architektury.
Wykorzystując udział społeczności i wdrażając lokalne materiały, nowa klasa oferuje elastyczną i poszerzoną atmosferę uczenia się.
Szkoła Teton Valley Community School jest niezależną organizacją non-profit znajdującą się w Victor, Idaho, która jest jednym z najbardziej niedofinansowanych systemów szkolnych w kraju.
Szkoła znajduje się na terenie dwóch akrów w obrębie dwóch istniejących rezydencji, które zostały przekształcone w klasy.
Ze względu na ograniczenia przestrzenne połowa uczniów szkoły znajduje się w pobliskim kampusie satelitarnym, tworząc niezorganizowany obiekt szkolny.
Po spotkaniu z uczniami, nauczycielami i rodzicami, plan ogólny szkoły Teton Valley Community School zawiera pięć proponowanych budynków klasowych.
Konstrukcja pozwala na elastyczność w ich rozstawie i konstrukcji.
Budynki klasy mogą być budowane lub prefabrykowane w dwóch modułach, które można wysłać na stronę.
Celem projektu było stworzenie elastycznych konfiguracji przestrzennych, zmniejszenie śladu ekologicznego szkoły i stworzenie silnego związku z otoczeniem w odpowiedzi na klimat górski.
Celem Sustainable Community Classroom było nie tylko stworzenie środowiska edukacyjnego dla dużej klasy, ale także ułatwienie nauczycielowi zarządzania zasobami i wyposażeniem szkoły.
Opracowując ideę, że nauczyciel musi widzieć wszystkie dzieci z dowolnego miejsca w obszarze nauczania, oraz że dzieci muszą czuć się z nią powiązane i czuć się częścią klasy, obszar nauczania ma liniową formę z wymiarami, które pozwalają nauczyciel, aby łatwo zobaczyć całą klasę bez problemów powodujących długość.
Aneks nauczyciela, który pełni jednocześnie funkcję bezpiecznego magazynu i biura, pozwala nauczycielowi przechowywać cenne towary, takie jak książki i przechowywać meble, gdy przestrzeń nauczania jest wykorzystywana do celów społecznych.
Płaska powierzchnia
[podobne: grunt rodzimy, tynki gipsowe czy cementowo wapienne, forum bonsai ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: forum bonsai grunt rodzimy tynki gipsowe czy cementowo wapienne