Architektura i nowoczesne budownictwo - Afterparty, instalacja PS1 2009 / MOS Architekci

Florian Holzherr Kilka miesięcy temu zaprezentowaliśmy wam zwycięski wpis na tegoroczny konkurs YAP na letnią instalację PS1, przyznany MOS Architekci (Michael Meredith, Hilary Sample), o czym pisaliśmy wcześniej. Ta konkurencja była polem do eksperymentowania nad cyfrową produkcją, nowymi materiałami i nowymi technologiami budowlanymi - nawet pod ciasnym budżetem - jak widzieliśmy w 2008 roku z PF1 firmy WORKac. Aby utrzymać świeży dziedziniec, serię. Chaty. podobne struktury, które są odwzorowane przez odwrócone łańcuchy (część trwających badań przez praktykę) d...

Zbadanie w terenie istniejących obiektów drogowych

Do zadania studiów i pomiarów drogowych należy również określenie mniejszych obiektów drogowych (przepustów). Dla dróg nowych sprowadza się to do określenia zlewni i wykonania pomiarów potrzebnych elementów technicznych (spadki doliny, przekroje poprzeczne itp.) oraz do określenia charakteru zlewni. Dla dróg istniejących przewidzianych do przebudowy zbadanie obiektów drogowych polega na dokładnym stwierdzeniu stanu i przydatności istniejących obiektów. Ponadto jest rzeczą ważną ustalenie możliwości dostosowania istniejących przepustów i mostów do warunków technicznych no...

Rejestr przebiegu eksploatacji

Rejestr przebiegu eksploatacji studni podaje datę rozpoczęcia eksploatacji oraz dane wydajności w mś/godz. Rejestr ten należy prowadzić jako tabelaryczne zestawienie zawierające nast. dane (w kolumnach pionowych): 1. data (godzina pomiaru), 2. poziom zwierciadła wody podczas pompowania, 3. zw. wody podczas przerwy w pompowaniu, 4. czas prasy studni, 5. wydajność w m-/godz i nazwa przyrządu pomiarowego, 6. cechy fizyczne wody, 7. data pobrania prób wody do analizy, 8. charakterystyka jakościowa wody, 9. imię i nazwisko prowadzącego zapisy, 10. uwagi. Studnie kopane oraz uję...

Nowoczesna architektura : Kuro Maku / Abre Etteh

Wyniki badań w terenie pozwalają na wytypowanie wariantów trasy, a jeśli wariantów nie ma, ponieważ kierunek trasy jest oczywisty, umożliwiają one bardziej sprecyzowane ustalenie trasy bezpośrednio przed przystąpieniem do pomiarów szczegółowych. Rozmiary robót związanych ze zbadaniem wstępnym trasy w terenie w znacznym stopniu zależą od znaczenia gospodarczego trasy. Trasy magistralne (dalekobieżne, o nawierzchni ulepszonej) ze względu na swoje znaczenie, na koszt realizacji i koszty eksploatacyjne wymagają większego zakresu studiów i prac pomiarowych dla wyjaśnienia możliwo...

Najnowsze zdjęcia w galerii beton-dekoracyjny.net:

331#tynki gipsowe czy cementowo wapienne , #forum bonsai , #koszt studni głębinowej , #płytka klinkierowa , #pilaster blog , #blogi budowlane , #perlitobeton , #dostawca energii , #panele fotowoltaiczne opłacalność , #domy w stylu skandynawskim ,