Nieruchomości – zakup i urzadzenie
Na co zwracac uwage przy zakupie mieszkania…

Posts Tagged ‘beton dekoracyjny’

Architektura i nowoczesne budownictwo – Afterparty, instalacja PS1 2009 / MOS Architekci

Posted in Uncategorized  by admin
May 5th, 2018

Florian Holzherr Kilka miesięcy temu zaprezentowaliśmy wam zwycięski wpis na tegoroczny konkurs YAP na letnią instalację PS1, przyznany MOS Architekci (Michael Meredith, Hilary Sample), o czym pisaliśmy wcześniej.
Ta konkurencja była polem do eksperymentowania nad cyfrową produkcją, nowymi materiałami i nowymi technologiami budowlanymi – nawet pod ciasnym budżetem – jak widzieliśmy w 2008 roku z PF1 firmy WORKac.
Aby utrzymać świeży dziedziniec, serię.
Chaty.
podobne struktury, które są odwzorowane przez odwrócone łańcuchy (część trwających badań przez praktykę) działające jak kominy: pokryte sztucznym futrem zbiera ciepło ze słońca, przenosząc je do powietrza wewnątrz chatek, tworząc efekt komina, który utrzymuje przepływ powietrza do ochłodzić niższy poziom. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘beton dekoracyjny’

Architektura i nowoczesne budownictwo – Afterparty, instalacja PS1 2009 / MOS Architekci

Posted in Uncategorized  by admin
May 5th, 2018

Ogólnie wskaźniki porównawcze, z których korzystamy przy porów- nywaniu różnych wariantów trasy drogowej, dzielimy na następujące grupy. 1. Wskaźniki eksploatacyjne 1) długość trasy L w km oraz współczynnik wydłużenia trasy (l = o gdzie Lo oznacza odległość między punktami końcowymi trasy drogowej mierzoną w prostej powietrznej; 2) płynność trasy, czyli ilość prostych i łuków, ich długość oraz suma skrętów kierunków tra.sy w stopniach; 3) pochylenie trasy określane długością odcinków o spadkach naj- większych dopuszczalnych; 4) ilość skrzyżowań w poziomie-z kolejami i innymi drogami, zwła- szcza drogami przeznaczonymi do ruchu samochodowego; 5) szybkość ruchu ciężarowego i osobowego oraz warunki bezpieczeń- stwa ruchu (ilość i długość przejazdów przez miejscowości, wa- runki widoczności pionowej i poziomej itp.) 6) ilość obiektów drogowych, zwłaszcza obiektów o dużym świetle, (kosztownych). 11. Wskaźniki ekonmiczne (ogólnogospodarcze) 1) obsługa poszczególnych miejscowości przez trasę projektowaną (z uwzględnieniem centrów administracyjnych, przemysłowych, rolniczych itp.); 2) warunki koordynacji przewozów drogowych danej trasy z innymi komunikacjami; 3) ogólna wysokość nakładów inwestycyjnych; 4) koszty własne przewozów (ruchu drogowego); . Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘beton dekoracyjny’

Architektura i nowoczesne budownictwo – Afterparty, instalacja PS1 2009 / MOS Architekci

Posted in Uncategorized  by admin
May 5th, 2018

Rozróżniamy trasy w dolinach rzek równinnych oraz trasy w dolinach górskich ( 20). W. przypadku pierwszym trasowanie jest zadaniem łatwiejszym, ponieważ teren równinny umożliwia bardziej dogodne obranie kierunków. Ponadto trasa w dolinie zabezpiecza dobre połączenie osiedli, położonych zwykle również w doli- nach. Dla tras dolinowych w terenie płaskim i falistym należy zbadać oby- dwa brzegi rzeki, wybierając kierunek najbardziej dogodny ze względów ekonomicznych i technicznych (najmniejsze roboty ziemne). Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘beton dekoracyjny’

Architektura i nowoczesne budownictwo – Afterparty, instalacja PS1 2009 / MOS Architekci

Posted in Uncategorized  by admin
May 5th, 2018

Ostrołuk stosowany był w epoce gotyckiej; łuk kolisty W starożytnym Rzymie, Bizancjum, epoce romańskiej i odrodzeniu; łuk odcinkowy przeważnie w baroku i w czasach późniejszych. Sklepienie płaskie poziome prawie we wszystkich epokach i stylach. Stąd widzimy, że dobór otworów na elewacji jest sprawą dość skomplikowaną i wymaga ustalenia ich wielkości, proporcji i kształtu. Również i rozmieszczenie otworów na elewacji stanowi ważne zagadnienie. Klasyczna koncepcja elewacji polega w zasadzie na rytmicznym i symetrycznym rozmieszczeniu otworów. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries