Nieruchomości – zakup i urzadzenie
Na co zwracac uwage przy zakupie mieszkania…

Ze swiata architektury – Szkola AD Architecture School: Center for Architecture Science and Ecology (CASE) w Rennselaer Polytechnic Institute

Posted in Uncategorized  by admin
May 29th, 2018

Co decyduje o dobrej szkole architektury.
Oczywiście nie ma jednego elementu, który obejmuje dobrą, a nawet wspaniałą szkołę architektury.
Różne aspekty są ważne dla różnych osób.
Studenci często powołują się na dostęp do znanych członków kadry naukowej, zwanych inaczej starchitektami , jako ważnej funkcji.
Profesorowie i instruktorzy wymieniają programy szkolne, pionierskie pracownie, innowacyjne technologicznie laboratoria i programy wymiany.
Wszystkie te są ważne i ważne.
Oczywiście czynniki te należy porównać z praktycznymi względami, takimi jak czesne, koszty mieszkania i inne wydatki.
Czemu.
Ponieważ w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej, czesne można mierzyć w dziesiątkach tysięcy.
Co więcej, w Stanach Zjednoczonych kredyty studenckie nie są wybieralne, co oznacza, że osoby, które przeżyły, mogą odziedziczyć dług o wartości 90 000 USD.
A jeśli obecna gospodarka nauczyła nas jednej rzeczy, to jest to, że jest cykliczna.
Zanim więc zainwestujesz wszystkie te pieniądze, ważne jest, aby określić, w jaki sposób szkoła pomoże ci odnieść sukces.
Jakie są praktyczne i krytyczne umiejętności, jakie szkolny program nauczania zapewni, aby zapewnić a) Twój sukces zawodowy, oraz b) Twój osobisty sukces (to znaczy twoją ogólną jakość życia).
Ponieważ po ukończeniu szkoły celem jest zdobycie umiejętności, aby dobrze się wspierać, robiąc to, co lubisz.
Przeczytaj nasz profil CASE po przerwie Jednym z kluczowych elementów dobrej szkoły, bez względu na rodzaj, jest to, czy iw jaki sposób uczy umiejętności krytycznego myślenia.
To dlatego, że krytyczne myślenie pomoże ci stać się bardziej profesjonalnie sprawnym i da ci więcej opcji, szczególnie wtedy, gdy nie, globalna gospodarka znowu spadnie.
Daje również możliwość oceny, czy projekt jest dobry, czy nie: co czyni go dobrym i jak można pomyślnie powielić ten proces.
Krótko mówiąc, krytyczne myślenie pozwala oceniać projekt, a także ogólną profesjonalną trajektorię nie tylko z estetycznego punktu widzenia, ale także kulturowo, ekologicznie, historycznie i, co najważniejsze, praktycznie.
Energooszczędne systemy następnej generacji do kopert budynków (zdjęcie na stronie www.case.rpi.edu) Doskonałym sposobem na rozwinięcie tej umiejętności jest edukacja interdyscyplinarna.
Wprowadź CASE lub Centrum Architektury Nauki i Ekologii w Rennselaer Polytechnic Institute.
CASE to współpraca pomiędzy Rennselaer i SOM (Skidmore, Owings, & Merrill).
Jest to część koncentracji Built Ecologies, która kładzie nacisk na rozwój badań w zakresie nowych technologii budowlanych.
Co to znaczy.
Wszystko, od materiałów budowlanych (z wykorzystaniem produktów ubocznych pochodzenia rolniczego) po innowacyjne technologie wykorzystujące energię słoneczną i wiatrową.
I chociaż niektóre szkoły mogą pochwalić się jednym lub dwoma z tych badań, CASE w Rennselaer ma je wszystkie pod jednym figuratywnym dachem.
Zgodnie z oczekiwaniami wydział obejmuje szeroki przekrój dyscyplin naukowych.
Na przykład założycielka wydziału i kierownik ośrodka, profesor Anna Dyson, specjalizuje się w tworzeniu innowacji technologicznych (posiada nawet niektóre patenty).
Profesor Mark Mistur jest architektem, który pomaga uczniom zdobywać wiedzę na temat projektowania opartego na wydajności i systemów budowlanych.
Ale CASE daje również studentom kilka okazji do pracy z naukowcami, takimi jak profesor Peter Randolf-Hazard Stark, fizyk, który uczy studentów o nauce projektowania i wytwarzania PV, oraz profesor Ivan Markov, inżynier ds.
Cywilnych i środowiska, który jest ekspertem od betonu oraz analiza i projektowanie konstrukcji stalowych.
Następnie jest inżynier lotniczy, profesor Michael Amitay, który bada aerodynamikę pojazdów, turbiny wiatrowe i zintegrowaną z budynkiem kontrolę wiatru i przenoszenia ciepła.
Budowanie zintegrowanych systemów sterowania przepływem hybrydowym (zdjęcie na stronie www.case.rpi.edu) Określa kompleksową edukację.
Ponieważ wiele programów oferuje prawdopodobnie jeden kurs z inżynierii strukturalnej lub jednorazowy plan na budowę PV, kilka szkół ma stały wydział reprezentujący ten zakres odpowiednich dziedzin.
Razem rzucają wyzwanie uczniom, aby rozwijali kreatywność i umiejętności analityczne w projektach sponsorowanych przez grantów.
Wyniki są ekscytujące, ważne i mają zastosowanie już dziś.
Te projekty nie wygrywają w garażu, gdzie zbierają się kurz.
Zamiast tego, te wysiłki, wraz z oszałamiającymi obrazami i produktami, mają na celu dostarczenie rozwiązań.
Mówi Jason Oliver Vollen, architekt, profesor i zastępca dyrektora CASE: Kolejna generacja problemów w środowisku zbudowanym będzie globalna, lokalna i interdyscyplinarna, a nasz model edukacyjny musi się odpowiednio dostosować, aby stawić czoła przeplatającej się złożoności tego stulecia jako zbudowana ekologia.
W CASE i programie Built Ecologies jesteśmy zaangażowani w rozwój następnej generacji badaczy, praktyków i naukowców, którzy zmierzą się z wyzwaniami, w jaki sposób nasze przyszłe budynki będą metabolizować zasoby.
High-Performa
[patrz też: boazeria drewniana, listwy przysufitowe, listwa przypodłogowa ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: boazeria drewniana listwa przypodłogowa listwy przysufitowe